Miltä sinusta tuntuisi, jos digimarkkinoinnin asiantuntija hoitaisi yrityksesi markkinoinnin?

Oma digimarkkinointipäällikkö -palvelu

Ulkoistettu yrityksesi oma digimarkkinointipäällikkö suunnittelee ja huolehtii viikkotasolla yrityksesi markkinoinnin toimenpiteistä ja raportoi tuloksista kuukausittain.

Oma digimarkkinointipäällikkö pitää huolta, että yrityksesi markkinoinnissa keskitytään aina niihin asioihin, jotka hyödyntävät yritystäsi eniten tekemään tulosta verkossa.

Markkinoinnin asiantuntijat ovat nyt sinun yrityksesi käytössä helposti paketoituna oman tarpeesi mukaan! Oma digimarkkinointipäällikkösi opettelee yrityksesi liiketoiminnan läpikotaisin ja pystyy näkemään markkinoinnin mahdollisuudet, ja kertoo yrityksellesi mitä ratkaisuja kannattaa ottaa käyttöön, ja mitä ei kannata tehdä.

Voit itse keskittyä muihin yrityksesi toimenpiteisiin, kun tiedät että sinulla on ammattilainen tekemässä markkinoinnin toimenpiteitä joka viikko yrityksesi näkyvyyden ja liiketoiminnan kasvattamiseksi.

Digimarkkinointipäällikkö palvelee kaikilla näillä osa-alueilla:

Markkinoinnin suunnittelu

  • Markkinointikonsultointi
  • Markkinointisuunnitelmat
  • Markkinoinnin vuosikello
  • Kohderyhmäkartoitukset
  • Yritys – ja henkilöbrändäys
z

Markkinointi ja kampanjat

  • Mainoskampanjat & mainossuunnittelu
  • Ostettu mainonta
  • B2B & B2C -markkinointi
  • Vastuumarkkinointi
  • Inbound- & Outbound markkinointi 

Liidit ja magneetit

  • Markkinoinnin automaatio
  • Liidimagneetit
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Näkyvyyden parantaminen eri kanavissa

Vaikutus ja kehittäminen

  • Asiakaskokemuksen parantaminen
  • Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen
  • Työnantajamielikuvan kehittäminen
  • Media & tiedotteet
w

Sisällöntuotanto

  • Lisäarvoa tuottava sisällöntuotanto
  • Blogit, artikkelit
  • Facebook, LinkedIn ja Instagram -markkinointi & seuraajien kasvattaminen
T

Verkko- ja hakukonenäkyvyys

  • Hakukoneoptimointi SEO
  • Google -mainonta
  • Blogien hakukoneoptimointi

Verkkosivujen tekniikka

  • Verkkosivujen tekniset päivitykset
  • Chatit & botit
  • Ajanvaraukset verkkosivuille
  • Laskeutumissivut
l

Tutkimukset ja testaukset

  • Raportointi, analytiikka ja tulosten analysointi

  • Markkinointitukimukset

  • A/B-testaukset
  • Asiakashaastattelut

Tilaa oma digimarkkinointipäällikkö yritykseesi

Hinnat alv 0%. Sopimusaika alkaen 6kk.

Veloitukseton suunnittelukokous ei ole osa sopimusta, vaan veloitukseton tapaaminen.

Hinnat alv 0%. Sopimusaika alkaen 6kk.

Veloitukseton suunnittelukokous ei ole osa sopimusta, vaan veloitukseton tapaaminen.

“Digi Masters – olette ansainneet kultaa. Olet jaksanut neuvoa, opastaa ja toteuttaa mun ideoita asiantuntijabrändin ja uusien yritysneuvontapalveluiden tiimoilta. Kiitos siitä! Ilman teitä mulla ei olisi mitään – ei edes uusia nettisivuja.”

Tiina Halonen

Tilitoimistoyrittäjä, yritysneuvoja, Talouspalvelua Parasta Aikaa Tmi

Kyllä, haluan kuulla lisää! Ollaan yhteyksissä asiasta:

Usein kysytyt kysymykset

Mitä digimarkkinointipäällikkö tekee?

Digimarkkinointipäällikkösi tekee ensiksi suunnitelman, jonka esittää yrityksellesi hyväksyttäväksi. Suunnitelma on tehty siltä pohjalta mitkä toiminnot toisivat yritykselle tehokkaimmin toivotun tuloksen verkossa. Tämän jälkeen digimarkkinointipäällikkö tekee toimenpiteitä suunnitelman mukaan ja raportoi yrityksellesi lopputuloksista.

Paljonko minun tai tiimini tulee varata aikaa kuukaudesta?

Vain yhden tai kahden kuukausikokouksen verran jonka pidämme puhelimitse tai videopuheluiden avulla. Toki päällikkö tulee alussa kyselemään lisäksi yritykseesi ja asiakaskuntaasi liittyviä kysymyksiä. 

En ymmärrä itse markkinointia hyvin, onko tästä haittaa?

Ei toki, tämän takia digimarkkinointipäällikkösi on olemassa. Päällikkö voi kehittää omia markkinointitaitojasi keskustelujen yhteydessä tai voitte sopia, että hän vain hoitaa oman osuutensa menemättä yksityiskohtiin.

Käyntikorttien tekeminen ei ole digimarkkinointia, miten silloin toimitaan?

Digimarkkinointipäällikkö voi suunnitella käyntikorttisi ja ohjeistaa sinut luotettavan painotalon luokse, tai tilata puolestasi nämä yhteistyötoimittajalta suoraan omaan toimistoosi.

Olen vasta mikroyrittäjä, toimiiko palvelu minullekin?

Kyllä, digimarkkinointi kannattaa ottaa huomioon jo aikaisessa yrityksen kehitysvaiheessa, tietysti riippuen toimialasta ja tavoitteista. Mikroyrittäjiä varten on suuniteltu M-paketti sopien paremmin budjettiin ja saa jo hyviä tuloksia ja edistystä markkinoinnin ja verkkonäkyvyyden saralla.

Tekeekö oma digimarkkinointipäällikkö kaikki palvelumme itse?

Kyllä, erittäin pitkälle on juuri näin. Joskus päälliköt käyvät yhdessä läpi hyviä ehdotuksia yrityksesi sosiaaliseen mediaan ja kampanjointiin, jolloin yrityksesi saa hyödyn useista asiantuntijoista samalla palvelulla. Kuitenkin lopuksi asiantuntija aina itse vastaa yritykselle tehtävistä materiaaleista ja toimenpiteistä ja varmistaa, että kaikki on tehty kuten olette yhdessä sopineet.

Mitä tarkoittaa digimarkkinointipäällikkö -palvelut yrityksemme markkinoinnissa kuukausitasolla?

Valitsemastasi paketista riippuen digimarkkinointipäällikön kuukausi voisi näyttää esimerkiksi tältä:

  • Kuukauden markkinointitoimenpiteiden suunnittelu, ja näiden esitys yritykselle
  • Kampanjan rakennus ja julkaisu
  • Verkkosivujen tekniset päivitykset
  • Sisällöntuotanto sosiaaliseen mediaan
  • Google Ads -markkinoinnin suunnittelu
  • Blogiartikkelin kirjoittaminen ja sen hakukoneoptimointi
  • Vaikuttajamarkkinoinnin tulevaan kampanjaan oikean vaikuttajan etsiminen + sopimuksen laatiminen
  • Asiakastyytyväisyyskyselyn suunnittelu ja implementointi
  • Tulosten läpikäynti yrityksen kanssa

Eli kaikki tarvittava tulee teidän kautta ja saan itse päättää mihin päällikkö panostaa?

Kyllä, juuri näin! Päällikkö ehdottaa sinulle asiantuntijakokemuksen kautta mikä olisi yrityksellenne tehokkain tapa tehdä tulosta, mutta jos sinulla on esim. jokin uusi projekti tiedossa voit aina ohjata hänet tiettyjen markkinointiasioiden pariin.

Meillä on omat henkilöt jo markkinoinnissa, mutta tarvitsisimme apua, onnistuuko?

Oma digimarkkinointipäällikkö toimii niin yksin kuin osana markkinointitiimiä. Tiimiin päällikkö voi tuoda ulkopuolisena osaamista ja uusia ideoita, joita muut tiimiläiset eivät ole vielä ajatelleet. Tällöin päällikkö voi toimia esim. konsultin roolissa ohjata markkinointihenkilöstöänne kehittämään omaa toimintaansa digimarkkinoinnin osalta.

Miksi yksi oma digimarkkinointipäällikkö on parempi kuin palveluiden hankinta eri tarjoajilta?

Keskittäminen kannattaa myös digimarkkinointipalvelujen osalta. Et menetä aikaa lukuisiin myyntipuheluihin ja kaupustelijoihin. Tiedät, että sinulla on henkilö, joka ajaa Sinun yrityksesi asioita ja tuntee jo yrityksesi läpikotaisin. Eri palveluntarjoajat ajattelevat oman palvelunsa myyntiä, jolloin eivät kerro sitä mikä asiakkaalle olisi parasta missäkin tilanteessa. Markkinointipäällikön tärkein tehtävä on huolehtia siitä, että yrityksesi keskittyy vain sellaisiin toimenpiteisiin, joilla on merkitystä ja jotka tuovat tulosta verkossa.

Jäikö vielä kysyttävää? Vastaamme mielellämme!

Hyödynnä digimaailma menestyksekkäästi.

Digi Masters tarjoaa laaja-alaisia digimarkkinointi- ja verkkokoulutusratkaisuja yritystarpeisiin. Tee tulosta verkossa kanssamme.

© 2021 Digi Masters Helsinki

SOMESSA

Yhteydenottolomake
myynti@digimasters.fi
Konepajankuja 1,
00510 Helsinki
Puh. 044 989 9009
Y-tunnus: 2312504-1